Rules

Rules

FIECARE BILET CUMPĂRAT DUPĂ DATA DE 27. IULIE 2023 ESTE VALABILĂ PENTRU EDIȚIA DIN ANUL 2023 A FESTIVALULUI SEPSI TABAKÓ!

REGULAMENTUL ACTUAL ESTE VALABIL PENTRU PENTRU EDIȚIA DIN ANUL 2023 A FESTIVALULUI SEPSI TABAKÓ.

 

ORGANIZATORI

PRIMĂRIA MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE

SEDIU: MUNICIPIUL SFÂNTU GHEORGHE, STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 2, JUDEȚUL COVASNA

CIF: 4404605

REPREZENTANT LEGAL: VARGHA FRUZSINA

 

EVENIMENTUL

FESTIVALUL SEPSI TABAKÓ SE VA DESFĂȘURA  ÎNTRE 31. AUGUST ȘI 2. SEPTEMBRIE 2023, LA FABRICA DE TUTUN, ÎN LOCALITATEA SFÂNTU GHEORGHE, JUDEȚUL COVASNA. 

 

REGULAMENT

ORGANIZATORII ÎȘI REZERVĂ DREPTUL DE A MODIFICA REGULAMENTUL EVENIMENTULUI FĂRĂ NOTIFICAREA PRELEABILĂ A PARTICIPANȚILOR. MODIFICĂRILE INTRĂ ÎN VIGOARE ÎN MOMENTUL ÎN CARE ACESTA ESTE AFIȘATĂ PARTICIPANȚILOR. FIECARE MODIFICARE APARE PE SITEUL WEB AL FESTIVALULUI, WWW.TABAKO.RO, ȘI VOR FI AFIȘATE ȘI LA INTAREA PE PERIMETRUL EVENIMENTULUI. ÎNDATĂ CU CUMPĂRAREA BILETULUI PARTICIPANTUL ACCEPTĂ REGULAMENTUL FESTIVALULUI.

ORGANIZATORUL ASIGURĂ PARTICIPANTULUI ACCESUL LA EVENIMENT DACĂ ACESTA PREZINTĂ UN BILET VALABIL.

 

BILETE, TIPURI DE BILETE ȘI CUMPĂRAREA BILETELOR

BILETE, TIPURI DE BILETE

CUMPĂRAREA BILETELOR SE POATE DESFĂȘURA ÎN DOUĂ MODURI:

 

PRIN PLATFORMA DISTRIBUITORULUI EVENTIM.RO, LA PARTENERII EVENTIM.RO, LA PARTENERII FESTIVALULUI SEPSI TABAKÓ, SAU DE LA AMBASADORII OFICIALI A FESTIVALULUI. ORGANIZATORUL GARANTEAZĂ DOAR VALABILITATEA BILETELOR CUMPĂRATE PRIN REȚEAUA FIRMEI EVENTIM.RO ȘI A BILETELOR CUMPĂRATE DE LA PARTENERII FESTIVALULUI.

 

BILETELE ÎN FORMAT ELECTRONIC NU TREBUIE TIPĂRITE, ACESTEA POT FI SCANATE ȘI DE PE ORICE DISPOZITIV CU UN ECRAN.

 

BILETELE ÎN FORMAT FIZIC TREBUIE PREZENTATE ÎN ORIGINAL ȘI FIZIC, ACESTEA NU VOR FI ACCEPTATE SCANATE SAU ÎN ORICE ALT FORMAT ELECTRONIC. 

 

ÎN CAZUL BILETELOR ÎN FORMAT FIZIC ORGANIZATORUL NU ÎȘI ASUMĂ RESPONSABILITATEA PENTRU BILETELE PIERDUTE SAU PĂGUBITE ȘI NU VA EMITE UNA NOUĂ.

 

ÎN CAZUL ÎN CARE EXISTĂ ÎNTREBĂRI LEGATE DE BILETE, PARTICIPANȚII SUNT RUGAȚI SĂ CONTACTEZE ORGANIZATORUL PRIN ADRESA DE E-MAIL TICKETS@TABAKO.RO.

 

TIPURILE DE BILETE VÂNDUTE PENTRU ACEST EVENIMENT SUNT:

  • ABONAMENT

  • ABONAMENT VIP

  • BILET DE ZI

  • BILET DE ZI VIP

  • ABONAMENT CAMPING

 

ABONAMENT: ACEST TIP DE BILET ASIGURĂ PARTICIPANTULUI INTRAREA LA ÎNTREAGA PERIOADĂ A FESTIVALULUI, DE LA 31. AUGUST, ORA 10:00 ȘI ACESTA ARE DREPTUL DE A SE AFLA PE PERIMETRUL FESTIVALULUI PÂNĂ ÎN 3. SEPTEMBRIE, ORA 10:00. ACEST TIP DE BILET NU PERMITE ACCESUL ÎN ZONELE VIP ȘI CAMPING.

 

ABONAMENT VIP: ACEST TIP DE BILET ASIGURĂ PARTICIPANTULUI INTRAREA LA ÎNTREAGA PERIOADĂ A FESTIVALULUI, DE LA 31. AUGUST, ORA 10:00 ȘI ACESTA ARE DREPTUL DE A SE AFLA PE PERIMETRUL FESTIVALULUI PÂNĂ ÎN 3. SEPTEMBRIE, ORA 10:00. ACEST TIP DE BILET PERMITE ACCESUL ÎN ZONA VIP. ACEST TIP DE BILET NU PERMITE ACCESUL ÎN ZONA CAMPING.

 

BILET DE ZI: PERMITE ACCESUL ÎN ZONA FESTIVALULUI, CU EXCEPȚIA ZONEI VIP, DE LA ORA 10:00 ÎN ZIUA FESTIVALULUI PÂNĂ LA ORA 10:00 ÎN ZIUA URMĂTOARE (BILETUL DE ZI VALABIL PENTRU ZIUA 1 ESTE VALABIL DE LA ORA 10:00 ÎN DATA DE 31 AUGUST), DUPĂ CARE BILETUL NU MAI ESTE VALABIL ȘI PARTICIPANTUL TREBUIE SĂ PĂRĂSEASCĂ ZONA FESTIVALULUI. ÎN CAZUL ÎN CARE PARTICIPANTUL NU DEȚINE UN PERMIS DE INTRARE, ORGANIZATORUL ARE DREPTUL DE A-L ESCORTA ÎN AFARA ZONEI DE FESTIVAL, INCLUSIV PRIN IMPLICAREA AUTORITĂȚILOR.

 

BILET DE ZI VIP: PERMITE INTRAREA ÎN ZONA FESTIVALULUI DE LA ORA 10:00 ÎN ZIUA FESTIVALULUI PÂNĂ LA ORA 10:00 ÎN ZIUA URMĂTOARE (BILETUL DE ZI VIP VALABIL PENTRU ZIUA 1 ESTE VALABIL DE LA ORA 10:00 ÎN DATA DE 31 AUGUST), DUPĂ CARE BILETUL NU MAI ESTE VALABIL ȘI PARTICIPANTUL TREBUIE SĂ PĂRĂSEASCĂ ZONA FESTIVALULUI. ÎN CAZUL ÎN CARE PARTICIPANTUL NU DEȚINE UN PERMIS DE INTRARE, ORGANIZATORUL ARE DREPTUL DE A-L ESCORTA ÎN AFARA ZONEI FESTIVALULUI, INCLUSIV PRIN IMPLICAREA AUTORITĂȚILOR. ACEST TIP DE BILET NU OFERĂ ÎN SINE ACCES ÎN CAMPING.

 

ABONAMENT CAMPING: ACEST TIP DE BILET OFERĂ PARTICIPANTULUI ACCES ÎN CAMPING DE LA ORA 10:00 ÎN ZIUA 1 (31 AUGUST) PÂNĂ LA ORA 10:00 ÎN ZIUA 3 SEPTEMBRIE. ORGANIZATORUL VA PUNE LA DISPOZIȚIE CAMPINGUL PENTRU ACEASTĂ PERIOADĂ, CEEA CE VA DA DREPTUL PARTICIPANTULUI SĂ FOLOSEASCĂ DUȘURILE SPECIAL AMENAJATE. BILETUL DE CAMPING ESTE PENTRU FIECARE PERSOANĂ, NU PENTRU FIECARE LOC.

 

PREȚUL BILETELOR

ABONAMENTE

  • SEPSI TABAKÓ PASS: 149 RON – SOLD OUT

  • SEPSI TABAKÓ PASS: 199 RON – SOLD OUT

  • SEPSI TABAKÓ PASS: 250 RON – SOLD OUT

ABONAMENTE VIP:

  • SEPSI TABAKÓ VIP PASS: 299 RON – SOLD OUT

  • SEPSI TABAKÓ VIP PASS: 350 RON – SOLD OUT

ABONAMENTE CAMPING:

  • SEPSI TABAKÓ CAMPING: 69 RON – SOLD OUT

BILETE DE ZI:

  • SEPSI TABAKÓ BILETE DE ZI: 90 RON – SOLD OUT

BILETE DE ZI VIP:

  • SEPSI TABAKÓ BILETE DE ZI VIP: 169 RON – SOLD OUT

 

PREȚUL BILETELOR NU CONȚINE TAXA DE GESTIONARE.

ORGANIZATORUL ÎȘI REZERVĂ DREPTUL DE A SCHIMBA PREȚUL BILETELOR.

 

MINORI

PARTICIPANȚII CU VÂRSTA SUB 12 ANI AU DREPTUL LA INTRARE GRATUITĂ PE ÎNTREAGA DURATĂ A FESTIVALULUI, NUMAI DACĂ PĂRINTELE PLĂTEȘTE ȘI INTRĂ CU EI ÎN FESTIVAL. PĂRINTELE TREBUIE SĂ PREZINTE UN ACT DE IDENTITATE ȘI CERTIFICATUL DE NAȘTERE AL COPILULUI. O DECLARAȚIE TREBUIE COMPLETATĂ ȘI PREZENTATĂ LA FESTIVAL. BRĂȚARA TREBUIE SCOASĂ ÎN ACELAȘI TIMP DE CĂTRE MINOR ȘI PĂRINTE. 

DECLARAȚIA ESTE DISPONIBILĂ AICI: DECLARAȚIE 

 

PARTICIPANȚII CU VÂRSTA SUB 18 ANI POT ACCESA FESTIVALUL DOAR DACĂ PĂRINTELE COMPLETEAZĂ O DECLARAȚIE. EI VOR PRIMI BRĂȚĂRI SPECIALE CARE VOR ASIGURA COMERCIANȚILOR DIFERENȚIEREA DE LA PARTICIPANȚII ADULȚI. DIN MOMENTUL ÎN CARE MINORUL ÎȘI PRIMEȘTE BRĂȚARA, ESTE RESPONSABILITATEA COMERCIANTULUI DACĂ O SERVEȘTE CU ALCOOL SAU PRODUSE CARE CONȚIN TUTUN.

DECLARAȚIA ESTE DISPONIBILĂ AICI: DECLARAȚIE 

 

PERSOANE CU DIZABILITĂȚI

PERSOANELE CU DIZABILITĂȚI, CARE TRIMIT IN PREALABIL O COPIE DUPĂ CERTIFICATUL DE HANDICAP PE TICKETS@TABAKO.RO, AU ACCES GRATUIT, IAR ÎNSOȚITORUL PLĂTEȘTE 50% DIN PREȚUL BILETULUI. ÎNSOȚITORUL POATE ACHIZIȚIONA BILETUL DOAR LA LOCAȚIA FESTIVALULUI, IAR SUMA SE CALCULEAZĂ DIN PREȚUL FINAL LA FAȚA LOCULUI.

TERMEN LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA CERERILOR: 25 AUGUST.

 

PENTRU PERSOANELE DIN ZONĂ


PENTRU PERSOANELE CARE LOCUIESC ÎN APROPIERE, CEI DIN STRĂZILE DE MAI JOS POT SOLICITA BILETE ÎN URMĂTORUL MOD: TRIMITEȚI UN E-MAIL LA ADRESA TICKETS@TABAKO.RO CU NUMELE STRĂZII ȘI ATAȘAȚI O FOTOGRAFIE A ACTULUI DE IDENTITATE.

STRĂZILE IMPLICATE:

  • STR. KÓS KÁROLY
  • STR. VIITORULUI
  • STR. PÂRÂULUI 
  • STR. TUTUNULUI
  • STR. BEKE GYÖRGY
  • STR. TÁNCSICS MIHÁLY 
  • STR. ANDREI ȘAGUNA
  • STR. DÓZSA GYÖRGY
  • STR. ȚIGARETEI 
  • ALEEA TEILOR
  • STR. UMBREI

TERMEN LIMITĂ: 25 AUGUST, 13:00

 

BILETE ȘI BRĂȚĂRI

ACCESUL ÎN FESTIVAL SE FACE DOAR PE BAZA UNEI BRĂȚĂRI. DOAR O BRĂŢARĂ INTACTĂ, PURTATĂ LA MÂNĂ, ASIGURĂ PARTICIPANTULUI DREPTUL DE A INTRA IN PERIMETRUL FESTIVALULUI. ORGANIZATORUL ÎŞI REZERVĂ DREPTUL (PRIN COLABORATORII SĂI) DE A VERIFICA CONSTANT BRĂŢARA ATÂT LA INTRAREA ÎN INCINTA FESTIVALULUI CÂT ŞI PE TOT PERIMETRUL FESTIVALULUI.

 

PIERDEREA, AVARIEREA SAU DISTRUGEREA BRĂŢĂRII ESTE RESPONSABILITATEA EXCLUSIVĂ A PARTICIPANTULUI. ÎN CAZUL AVARIERII SAU PIERDERII, BRĂŢARA NU MAI OFERĂ PARTICIPANTULUI DREPTUL LA ACCES, ACESTA FIIND OBLIGAT SĂ ÎŞI ACHIZIŢIONEZE UN BILET NOU SAU SĂ PĂRĂSEASCĂ PERIMETRUL FESTIVALULUI. BRĂŢĂRILE RUPTE, DESCUSUTE SAU LIPITE NU SUNT VALIDE ŞI NU VOR FI SCHIMBATE DE CĂTRE ORGANIZATORI.

 

SCHIMBAREA BILETELOR ÎN BRĂȚĂRILOR

BILETELE POT FI SCHIMBATE ÎN BRĂȚĂRI NUMAI PERSONAL, PE BAZA PREZENTĂRII CĂRȚII DE IDENTITATE (SAU A ORICĂRUI ALT DOCUMENT CARE CONȚINE CNP-UL PERSOANEI). BRĂȚĂRILE POT FI RIDICATE DOAR PERSONAL, ÎN ACELAȘI TIMP CU RĂSCUMPĂRAREA BILETELOR. 

 

SCHIMBAREA BILETELOR ȘI A BRĂȚĂRILOR

BILETELE POT FI RĂSCUMPĂRATE NUMAI PERSONAL, PRIN PREZENTAREA CĂRȚII DE IDENTITATE (SAU A ORICĂRUI ALT DOCUMENT CARE CONȚINE CNP-UL PERSOANEI). TREBUIE REMARCAT FAPTUL CĂ MINORII TREBUIE SĂ PREZINTE UN FORMULAR DE CONSIMȚĂMÂNT PARENTAL PENTRU A RĂSCUMPĂRA O BRĂȚARĂ. ALTE REGULI PENTRU MINORI POT FI GĂSITE ÎN SECȚIUNEA DEDICATĂ MINORILOR. 

BRĂȚĂRILE POT FI RIDICATE DOAR PERSONAL, ÎN ACELAȘI TIMP CU RĂSCUMPĂRAREA BILETELOR. 

BRĂȚARA ESTE MONTATĂ DE CĂTRE ORGANIZATOR PE MÂNA PERSOANEI CARE POATE PREZENTA UN ABONAMENT VALABIL ȘI UN ACT DE IDENTITATE.

 

EXISTĂ DOUĂ MODURI DE A SCHIMBA BILETELE PENTRU BRĂȚĂRI. ÎN AVANS SAU LA FAȚA LOCULUI. VĂ RECOMANDĂM SĂ VĂ RĂSCUMPĂRAȚI BRĂȚĂRILE ÎN AVANS PENTRU A EVITA COZILE LUNGI. 

VA FI POSIBILĂ SCHIMBAREA ÎN AVANS A BILETELOR PENTRU BRĂȚĂRI LA URMĂTORUL PUNCT ȘI ORE:

– LA SFÂNTU GHEORGHE ÎN COMPLEXUL COMERIAL SUGAS (Strada Gróf Mikó Imre utca, nr. 6): ÎNTRE 29 – 30. AUGUST, ÎN FIECARE ZI ÎNTRE ORELE 11:00-20:00

 

DOAR ABONAMENTELE POT FI RĂSCUMPĂRATE ÎN AVANS PENTRU BRĂȚĂRI, NU ȘI BILETE DE O ZI. ABONAMENTELE DE GLAMPING POT FI RĂSCUMPĂRATE DOAR LA FAȚA LOCULUI.

ÎN PLUS, CLIENȚII POT, DE ASEMENEA, SĂ-ȘI RĂSCUMPERE BILETELE PENTRU BRĂȚĂRI LA LOCUL DE DESFĂȘURARE A FESTIVALULUI.

 

PARTICIPAREA LA EVENIMENT

INTRAREA SE FACE DOAR PE LA ZONELE SPECIAL AMENAJATE PE BAZA BILETULUI CE VA FI SCHIMBAT DE CĂTRE ORGANIZATOR ÎN BRĂŢARĂ. PARTICIPANTUL ESTE OBLIGAT SĂ-ȘI PREZINTE CARTE DE IDENTITATE LA INTRARE ÎN INCINTA FESTIVALULUI.

ÎN MOMENTUL INTRĂRII ÎN INCINTA FESTIVALULUI, PARTICIPANTUL IA LA CUNOȘTINȚĂ ACEST REGULAMENT, AFIȘAT ÎN LOC VIZIBIL.

LA ACHIZIȚIONAREA UNUI BILET, TOȚI PARTICIPANȚII VOR FI INFORMAȚI CU PRIVIRE LA CONȚINUTUL ACESTUI REGULAMENT, CARE VA FI AFIȘAT ÎNTR-UN LOC VIZIBIL. ORGANIZATORUL POATE SĂ INTERZICE INTRODUCEREA OBIECTELOR CARE POT PUNE ÎN PERICOL SIGURANȚA EVENIMENTULUI.

 

ESTE INTERZIS ACCESUL CU URMĂTOARELE LUCRURI: DROGURI, APARATE PIROTEHNICE, STICLĂ, OBIECTE CONTONDENTE, CUŢITE, UMBRELE, MATERIAL EXPLOZIBIL, TOXIC SAU INFLAMABIL, OBIECTE CARE ÎI POT RĂNI PE CEILALŢI.

 

ÎN CONCORDANȚĂ CU LEGILE ÎN VIGOARE PARTICIPANŢII NU POT INTRODUCE ÎN FESTIVAL URMĂTOARELE OBIECTE: CUŢITE, SPRAY PARALIZANT, LANŢURI SAU ALTE OBIECTE CARE REPREZINTĂ PERICOL PUBLIC.

 

PARTICIPANŢII NU POT INTRODUCE ALCOOL ÎN PERIMETRUL FESTIVALULUI.

 

PARTICIPANŢII NU POT INTRA CU MÂNCARE SAU CU LICHIDE DE ORICE FEL ÎN PERIMETRUL FESTIVALULUI.EXCEPȚII SE APLICĂ ÎN ZONA DE CAMPING, UNDE PARTICIPANȚII POT AVEA ASUPRA LOR MÂNCARE ȘI 2 LITRI DE APĂ.

 

PARTICIPAREA LA EVENIMENT SE FACE PE PROPRIA RĂSPUNDERE, INCLUSIV CU PRIVIRE LA URMĂTOARELE: PERSOANELE CU BOLI PSIHICE SAU FIZICE PENTRU CARE ZONELE AGLOMERATE, ZGOMOTELE PUTERNICE, EFECTE SPECIALE SONORE, VIZUALE ŞI AUDIO, REPREZINTĂ RISC, IȘI ASUMA INTREAGA RĂSPUNDERE PENTRU PREJUDICIILE CE LE-AR PUTEA SUFERI PRIN PARTICIPAREA LA EVENIMENT.

 

SPECTACOLUL POATE INCLUDE ŞI PUTERNICE EFECTE DE LUMINĂ, CARE AR PUTEA DĂUNA COPIILOR SAU PERSOANELOR EPILEPTICE.

 

ORGANIZATORUL INFORMEAZĂ PARTICIPANȚII CĂ ESTE POSIBIL CA ÎN CURSUL DESFĂȘURĂRII EVENIMENTULUI SĂ FIE ORGANIZATE FOCURI DE ARTIFICII, IAR PENTRU RISCURILE DE VĂTĂMARE SAU DE PREJUDICII MATERIALE, NU IȘI ASUMĂ NICI O RĂSPUNDERE.

 

ESTE INTERZISĂ INTRAREA CU MAŞINA ÎN ZONA FESTIVALULUI FĂRĂ UN PASS ELIBERAT DE ORGANIZATOR.

 

COMPORTAMENT PE DURATA FESTIVALULUI

TOŢI PARTICIPANŢII TREBUIE SĂ RESPECTE REGULILE SOCIALE, LEGILE ŞI CELE ENUMERATE ÎN ACEST REGULAMENT. PARTICIPANŢILOR NU LE ESTE PERMIS SĂ DESFĂŞOARE ORICE FEL DE ACTIVITĂŢI CARE AR PUTEA SĂ PUNĂ ÎN PERICOL SAU SĂ AFECTEZE ÎN ORICE MOD SIGURANŢA SAU DREPTURILE CELORLALŢI PARTICIPANŢI. 

ORGANIZATORUL NU ÎŞI ASUMĂ RĂSPUNDEREA PENTRU EVENTUALELE PREJUDICII (MATERIALE SAU FIZICE) CAUZATE PRIN NERESPECTAREA REGULAMENTULUI ŞI VA PUTEA SOLICITA DESPĂGUBIRI PERSOANELOR VINOVATE DE ÎNCĂLCAREA ACESTUIA. 

ORGANIZATORUL, PARTENERII ORGANIZATORULUI SAU PRESA ACREDITATĂ AU DREPTUL DE A ÎNREGISTRA ŞI FOTOGRAFIA EVENIMENTUL. PARTICIPANŢII IAU LA CUNOŞTINŢĂ CĂ EXISTĂ POSIBILITATEA DE A APĂREA ÎN ASTFEL DE MATERIALE, FĂRĂ A PUTEA EMITE PRETENŢII ASUPRA DREPTURILOR CU PRIVIRE LA RESPECTIVELE MATERIALE. ORGANIZATORUL ARE DREPTUL DE A FOLOSI ACESTE MATERIALE, DE A LE PUBLICA PE DIVERSE CANALE ŞI DE A LE UTILIZA ÎN CAMPANII PUBLICITARE FĂRĂ A COMPENSA ÎN VREUN FEL PARTICIPANTUL.

PARTICIPANŢII AU DREPTUL SĂ FILMEZE ŞI SĂ FOTOGRAFIEZE ZONELE ÎN CARE AU ACCES, ÎNSĂ VOR FOLOSI ACESTE MATERIALE EXCLUSIV PENTRU VIZIONARE PROPRIE. ORICE DISTRIBUIRE CĂTRE PUBLIC, GRATUITĂ SAU ONEROASĂ A MATERIALELOR FILMATE ESTE INTERZISĂ.

EXISTĂ EXCEPȚII ÎN CARE MANAGEMENTUL ARTIȘTILOR INTERZIC FILMATUL ȘI FOTOGRAFIATUL. ÎN ACESTE SITUAȚII, ORGANIZATORUL VA ANUNȚA PE PAGINA DE FACEBOOK A EVENIMENTULUI CĂ FILMATUL ȘI FOTOGRAFIATUL ÎN TIMPUL ACELOR CONCERTE ESTE STRICT INTERZIS.

ESTE INTERZISĂ ORICE ACTIVITATE COMERCIALĂ SAU DE PUBLICITATE ÎN INCINTA EVENIMENTULUI FĂRĂ ACORDUL SCRIS AL ORGANIZATORULUI.

ESTE INTERZISĂ SERVIREA ŞI CONSUMUL DE BĂUTURI ALCOOLICE MINORILOR. CONSUMUL DE DROGURI ESTE ILEGAL ŞI STRICT INTERZIS ŞI VA FI PEDEPSIT CONFORM LEGILOR ÎN VIGOARE.

ESTE INTERZISĂ UTILIZAREA FOCULUI ŞI A MATERIALELOR INFLAMABILE PRIN ORICE MIJLOACE IN ZONA DE CAMPING, DAR ȘI PE ÎNTREAGA SUPRAFAȚĂ A EVENIMENTULUI (AMENAJARE DE FOCURI DE ÎNCĂLZIRE, DE ATMOSFERĂ SAU ORICE ALTE METODE DE FOC DESCHIS), EXCEPȚII FAC PROGRAMELE SPECIAL AUTORIZATE DE ORGANIZATORI. 

 

CERINȚE DE COMPORTAMENT ÎN INCINTA FESTIVALULUI

ORA DE DESCHIDERE A ZONEI DE CAMPING ȘI A LOCURILOR ASOCIATE ESTE ORA 10:00 LA 31. AUGUST 2023, IAR ORA DE ÎNCHIDERE ESTE 10:00 LA 3. SEPTEMBRIE 2023.

DUPĂ ORA ÎNCHIDERII ORGANIZATORII NU MAI ASIGURĂ SECURITATEA ZONEI DE CAMPING.

CAMPINGUL VA FI DESCHIS 24 DE ORE PE ZI, POSESORII DE BRĂȚĂRI DE CAMPING AU DREPTUL SĂ INTRE ȘI SĂ IASĂ DE CÂTE ORI DORESC.

ORGANIZATORII NU ÎȘI ASUMĂ RESPONSABILITATEA PENTRU OBIECTELE PERSONALE PIERDUTE SAU FURATE.

PE TERITORIUL CAMPINGULUI SUNT INTERZISE TERASELE ȘI ORICE TIP DE MOBILIER DE GRĂDINĂ.

PARTICIPANȚII SUNT RUGAȚI SĂ VINĂ CU TIPUL DE CORT ÎN FUNCȚIE DE NUMĂRUL DE OAMENI CARE VOR DORMII ÎN EL. NU SUNT ACCEPTATE ANTREURILE MARI. ORGANIZATORII ÎȘI REZERVĂ DREPTUL DE A NU ACCEPTA ÎN CAMPING ANUMITE CORTURI.

TOȚI PARTICIPANȚII DIN CAMPING VOR FI SUPUȘI UNEI PERCHEZIȚII CORPORALE ȘI UN CONTROL AL BAGAJELOR ORI DE CÂTE ORI VOR INTRA ÎN CAMPING.

OBIECTELE CONFISCATE NU VOR FI RETURNATE ULTERIOR. PARTICIPANȚII AU DREPTUL SĂ SE ÎNTOARCĂ DE LA CONTROL ȘI SĂ ÎȘI LASE OBIECTELE RESPECTIVE ÎN MAȘINĂ. EXCEPȚIE FAC OBIECTELE ILEGALE SAU DEȚINUTE ILEGAL. ORGANIZATORII NU ÎȘI ASUMĂ RESPONSABILITATEA PENTRU OBIECTELE LĂSATE ÎN MAȘINI. 

ÎN CAZUL ÎN CARE ASUPRA PERSOANEI SE VOR GĂSI OBIECTE ILEGALE (EX. DROGURI, SUBSTANȚE NARCOTICE) SAU DEȚINUTE ILEGAL (EX. ARMĂ DE FOC DEȚINUTĂ FĂRĂ PERMIS), POSESORUL ACESTORA VA FI PREDAT AUTORITĂȚILOR. 

ESTE INTERZISĂ INTRAREA CU GENERATOARE DE CURENT, ARAGAZE ȘI GRĂTARE.

CORTURILE SE VOR MONTA DOAR ÎN ZONELE DELIMITATE PENTRU CORTURI. NU SE CAMPEAZĂ ÎN DRUM, ÎN ZONELE DE TOALETE ȘI DUȘURI, ÎN ZONA DE ACCES ȘI ÎN ZONELE CU ALTĂ DESTINAȚIE DECÂT CORT.

ESTE INTERZISĂ ARUNCAREA DEȘEURILOR ÎN AFARA PUBELELOR ȘI A CONTAINERELOR DE GUNOI.

TOATE PERSOANELE CARE INTRĂ PE TERITORIUL CAMPINGULUI TREBUIE SĂ AIBĂ O BRĂȚARĂ CARE ÎI PERMITE ACCESUL ÎN ZONĂ.

ORGANIZATORUL VA PUNE LA DISPOZIȚIA PARTICIPANTULUI LA CAMPING DUȘURI, TOALETE ȘI LUMINĂ PERIMETRALĂ.

ORGANIZATORUL NU SE OBLIGĂ SĂ PUNĂ LA DISPOZIȚIA PARTICIPANTULUI CURENT ELECTRIC.

DETERIORAREA DUȘURILOR, A TOALETELOR, A SISTEMELOR DE ILUMINAT, A GARDULUI PERIMETRAL ȘI AL ALTOR OBIECTE AFLATE ÎN ZONA DE CAMPARE SE PEDEPSEȘTE ȘI ACUZATUL TREBUIE SĂ PLĂTEASCĂ CONTRAVALOAREA ACESTORA.

 

SIGURANȚĂ

PE TERITORIUL FESTIVALULUI ORGANIZATORUL ASIGURĂ SECURITATEA PRINTR-UN PARTENER CALIFICAT ŞI ACREDITAT SĂ FACĂ ACEST LUCRU. ÎN TIMPUL EVENIMENTULUI, PARTICIPANŢII SUNT OBLIGAŢI SĂ RESPECTE AGENŢII DE SECURITATE, SĂ COLABOREZE CU ACEŞTIA ŞI SĂ LE RESPECTE INSTRUCŢIUNILE ÎN CAZ DE URGENŢĂ.

ÎN CAZ DE INCIDENTE DE VIOLENȚĂ SAU DE PUNERE ÎN PERICOL A INTEGRITĂȚII CORPORALE A ALTOR PERSOANE, PERSONALUL CARE ASIGURĂ SECURITATEA VA PUTEA DECIDE EVACUAREA PERSOANELOR IMPLICATE DIN INCINTA ÎN CARE SE DESFĂȘOARĂ EVENIMENTUL.

 

PRIM AJUTOR

PE TERITORIUL FESTIVALULUI EXISTĂ PUNCT DE PRIM AJUTOR ÎN CAZ DE NEVOIE.

 

SERVICII ȘI PRODUSE

PE TIMPUL FESTIVALULUI PRODUSELE ȘI SERVICIILE O SĂ FIE ACCESIBILE ÎN LOCURILE SPECIAL AMENAJATE. PARTICIPANȚII AU OBLIGAȚIA DE A FOLOSI DOAR MODALITĂȚILE DE PLATĂ OFERITE DE CĂTRE ORGANIZATOR ȘI DE CĂTRE PARTENERII ACESTEIA.

 

MODALITATEA OFICIALĂ DE PLATĂ A FESTIVALULUI

1. PREVEDERI GENERALE
Scopul acestei Termeni și Condiții Generale (în continuareTCG) este de a stabili condițiile generale de utilizare a cipului voucher Festipay (brățară și/sau card, în continuare card, sau card Festipay) emis de VIBE EVENTS MANAGEMENT SRL (sediul reg: Vibe Events Management SRL cu sediul în localitatea Florești, Str. Valea Girboului nr. 200, jud. Cluj, înregistrată la registrul comerțului sub nr. J12/10/2017, cod fiscal 36889061, Rés Konrád Gergely, adnministratpr, în continuare Organizator) la evenimentul organizat de Organizator, desfășurat în perioada 2023.07.05.-2023.07.09., precum și drepturile și obligațiile Organizatorului și ale persoanelor fizice care utilizează cardul (în continuare vizitator sau deținător de card) privind utilizarea cardului. Prin preluarea cardului, titularul cardului este de acord cu prevederile prezentelor CGC și acceptă să fie obligat prin acestea. Cardul Festipay este un voucher electronic emis de Organizator, care va fi utilizat - exclusiv, sau neexclusiv - ca mijloc de plată la evenimentul organizat de Organizator, așa cum este stipulat unilateral de către Organizator. Cardul este un card RFID bazat pe tehnologia no- touch. Cardul nu poate fi considerat un card bancar sau un mijloc de plată echivalent cu numerar. Cardul poate fi utilizat pentru plata la evenimentul Sepsi Tabakó Festival, pe durata acestui eveniment, la facilitățile comerciale care funcționează în locația evenimentului puse la dispoziție de Organizator.
Data de expirare a cardului: 2023.09.03, 10:00
Soldul rămas pe card poate fi retras până la ora finală de retragere definită la articolul 8. Condițiile de retragere sunt, de asemenea, stabilite în articolul 8. Cardul nu conține nicio informație despre deținătorii de carduri. Cardul este valabil de la preluare, acesta poate fi utilizat în urma reîncărcării sale.

Moneda RON
Suma minimă pentru prima încărcare: 10
Suma minimă pentru reîncărcări suplimentare: 5
Suma maximă de reîncărcare (și soldul total): 3000
Comisionul de conveniență al reîncărcărilor cu cardul bancar: 0
Comision de depunere a cardului: 5
Politica de rotunjire a rambursării la cea mai apropiată sumă întreagă: 5
Termen limită de rambursare: 2023.09.03., 10:00
 

2. SOLICITAREA CARDULUI, ÎNREGISTRARE
Vizitatorul poate solicita personal un card la punctele de încărcare (top-up) situate in incinta evenimentului. Anularea sau înlocuirea cardurilor Festipay pierdute sau deteriorate poate fi solicitată numai dacă se păstrează prima chitanță care conține numărul PIN.

3. REÎNCĂRCAREA SOLDULUI, ÎNLOCUIREA CARDULUI

Fiecare card are un singur sold. Soldul poate fi reîncărcat numai în RON. Reclamațiile pot fi făcute numai la punctele de încărcare (top-up). După părăsirea punctului de încărcare, nu se acceptă nicio reclamație.
Înlocuirea unui card pierdut poate fi solicitată personal la punctul de asistență/Helpdesk, în urma anulării cardului. Soldul cardului anulat este transferat pe noul card în termen de 30 de minute la punctul Helpdesk.

4. PLATA CU CARDUL
Plata se efectuează la vânzători cu ajutorul terminalelor de plată. Terminalul are două părți:
(i) un cititor cu afișaj, care este plasat pe tejghea și este bine vizibil pentru posesorul cardului; și
(ii) un terminal POS, care este plasat pe tejghea pentru vânzătorul din magazin și nu este neapărat
vizibil pentru vizitator.
Procesul de plată:
(i) vânzătorul introduce suma finală a achiziției în casa de marcat și în terminalul POS;
(ii) după ce este dată suma de cumpărare, aceasta este afișată pe ecranul cititorului, iar dacă
vizitatorul acceptă suma indicată, acesta introduce cardul în cititor, cu care are loc tranzacția;
(iii) soldul bonului este diminuat cu suma respectivă;
(vi) pe afișajul cititorului se afișează noul sold.
În cazul în care tranzacția a fost efectuată din greșeală cu o sumă incorectă sau dacă aceasta trebuie anulată din orice motiv, acest lucru se poate face la terminalul de plată. Anularea unei tranzacții este posibilă numai la terminalul la care a fost efectuată tranzacția și numai dacă aceasta a fost ultima tranzacție efectuată atât în ceea ce privește terminalul, cât și cardul. În caz contrar, anularea tranzacției nu este posibilă. Factura de achiziție este furnizată de vânzător.
În cazul în care produsul achiziționat este preluat de către vizitator, atunci condițiile privind returnarea produsului sunt stabilite de către vânzător și cumpărător în conformitate cu legile relevante în vigoare.

5. VERIFICAREA SOLDULUI
Soldul cardului voucher poate fi verificat la vânzătorii care acceptă cardul și la punctele de reîncărcare. Vizitatorul acceptă baza de date și declarația Organizatorului privind soldul cardurilor ca fiind definitive și aplicabile.

6. ÎNLOCUIREA CARDULUI
În cazul în care cardul vizitatorului este pierdut sau deteriorat în orice mod, este posibil să se solicite un nou card. În cazul în care vizitatorul NU a păstrat prima chitanță care conține numărul PIN, vechiul card al vizitatorului nu poate fi anulat. Soldul de pe vechiul card - diminuat cu valoarea depozitului și a transferului(daca e cazul). Transferul soldului se efectuează la punctul (punctele) de asistență/Helpdesk. În momentul transferului soldului, persoana care solicită transferul trebuie să se identifice cu un document de identitate (carte de identitate, pașaport) și să accepte ca datele sale personale (nume, adresă, nr. de carte de identitate sau de pașaport, număr de telefon) să fie înregistrate. Datele înregistrate în acest mod nu vor fi prelucrate, ci vor fi utilizate doar în conformitate cu și în conformitate cu dispozițiile Legii CXII din 2011 privind autodeterminarea informației și libertatea de informare și cu alte legi relevante. În cazul în care furnizarea datelor este refuzată, asistentul Helpdesk nu este obligat să efectueze tranzacția. În cazul unui transfer, vizitatorul este informat cu privire la procedura de transfer și acceptă ca aceasta să fie efectuată în conformitate cu termenii de mai sus. În cazul unui card deteriorat, este necesar ca vechiul card să fie prezentat și anulat pentru a putea fi achiziționat un nou card. Un nou card poate fi solicitat la punctele de reîncărcare, de la operatori.

7. ANULAREA CARDULUI
Soldul unui card pierdut, deteriorat sau furat poate fi anulat numai de către HELPDESK.
În cazul în care vizitatorul solicită acest lucru, soldul cardului anulat este transferat pe noul card la 30 de minute după anulare.

8. RETRAGEREA SOLDULUI
Suma neutilizată poate fi retrasă la punctele de reîncărcare. rotunjită la cea mai apropiată sumă întreagă. Vizitatorul primește, de asemenea, o chitanță de retragere. Deținătorul cardului poate retrage soldul neutilizat în orice moment în timpul festivalului. Retragerea poate fi solicitată de titularul cardului la punctele de reîncărcare. În cazul în care se retrage o sumă mai mare, asistentul are dreptul de a verifica identitatea titularului cardului și de a solicita aprobarea Centrului financiar/Organizatorul evenimentului pentru retragere. Vizitatorul înțelege că este posibil să fie nevoit să aștepte din cauza acestei proceduri și a timpului necesar pentru aprobare. Ultima dată când soldul poate fi retras la locul festivalului este 2023.09.03., 10:00, după care cardul expiră. Vizitatorii sunt rugați să fie atenți să nu lase retragerea soldului pentru ultimul moment.

9. PRELUCRAREA DATELOR
Vizitatorul recunoaște și este de acord ca datele sale personale să fie utilizate de către Festipay Zrt. (1135 Budapest, Reitter Ferenc utca 46-48., nr. de înregistrare: 01-10-048644, nr. de impozit: 25405983-2-41), care operează sistemul de vouchere, în legătură cu utilizarea voucherului, în conformitate cu prevederile Legii CXII din 2011 privind autodeterminarea informației și libertatea de informare, precum și cu alte legi în vigoare privind protecția datelor. Datele sunt stocate după eveniment în conformitate cu legile relevante, iar apoi sunt șterse. Vizitatorul (cu inactivarea simultană a cardului său) poate solicita ștergerea datelor sale personale (adică retragerea consimțământului pentru utilizarea datelor sale personale). Ștergerea poate fi solicitată de la Festipay Zrt. prin poștă sau e-mail. Vizitatorul își poate retrage - în totalitate sau parțial - consimțământul dat anterior, fără a fi obligat să precizeze motivele, Festipay Zrt. după primirea notificării privind retragerea și inactivarea cardului va dispune imediat încetarea utilizării datelor și va șterge irevocabil vizitatorul din registrul său și va șterge datele cu caracter personal privind retragerea, despre care îl notifică pe solicitant.

10. RECLAMAȚII, CADUCITATE
Reclamațiile pot fi făcute numai dacă este prezentat și cardul.
Odată cu acceptarea de către vizitator a prezentului document, Organizatorul și vizitatorul sunt de acord că orice reclamații care decurg din raportul juridic specificat în prezentul document pot fi puse în aplicare numai în cadrul unei perioade de caducitate de 6 luni, în conformitate cu articolul 6:22. § (3) din Codul civil maghiar.
Nu se vor face fotografii sau înregistrări video sau orice altă înregistrare vizuală a punctelor de reîncărcare (fie din exterior, fie din interior), sau a angajaților de acolo. Pentru astfel de înregistrări este necesar acordul prealabil scris al Festipay Zrt. Regulile de mai sus se aplică tuturor înregistrărilor audio sau vizuale ale angajaților de la punctele de reîncărcare, de asemenea.

Organizatorul are dreptul de a modifica unilateral prezentele TCG, înțelegând că va notifica simultan

 

DEFINIȚII

CARD CONTACTLESS - ELEMENT ELECTRONIC DE PLATĂ FĂRĂ TITULAR, SINGURA MODALITATE DE PLATĂ/ÎNCASARE PE PERIMETRUL FESTIVALULUI. TOȚI COMERCIANȚII VOR AVEA POSIBILITATEA DE A ÎNCASA CONTRAVALOAREA BUNURILOR VÂNDUTE CU CARDURILE CONTACTLESS.

ÎNCĂRCARE CARD CONTACTLESS - PROCESUL PRIN CARE PARTICIPANȚII POT ÎNCĂRCA INSTRUMENTUL DE PLATĂ “CARD” CU INSTRUMENTUL DE PLATĂ “BANI”, CU CARE ACESTA POATE SĂ PLĂTEASCĂ ÎN LOCURILE SPECIAL AMENAJATE.

RETURNARE SUME CARD CONTACTLESS - PROCESUL PRIN CARE PARTICIPANȚII ÎȘI RECUPEREAZĂ SUMELE RĂMASE PE INSTRUMENTUL DE PLATĂ “CARD” ȘI PRIMESC ÎNAPOI INSTRUMENTUL DE PLATĂ “BANI”, RESPECTIV INVERSUL PROCESULUI “ÎNCĂRCARE CARD CONTACTLESS”.

CITITOR DE CARD CONTACTLESS - APARATUL PRIN CARE SE GESTIONEAZĂ PLĂȚILE ȘI ÎNCASĂRILE PE TIMPUL FESTIVALULUI.

PUNCTELE DE ÎNCĂRCARE CONTACTLESS VOR FI ACCESIBILE PE ÎNTREAGA ZONĂ A EVENIMENTULUI.

 

ZONA VIP

CEI CARE DEȚIN UN BILET VIP, ÎȘI PRIMESC BRĂȚARA INTR-UN RÂND SEPARAT.

BILETUL VIP ASIGURĂ INTRARE ÎN ZONA VIP. ÎN ZONA VIP PARTICIPANȚII BENEFICIAZĂ DE UN MENIU DE BĂUTURI SPECIAL, TOALETĂ ENGLEZĂ, ȘI O PRIVELIȘTE SPRE AMBELE SCENE EXTERIOARE.

 

GARANŢII ŞI RESPONSABILITĂŢI

ORGANIZATORUL GARANTEAZĂ ACCESUL ŞI UTILIZAREA SERVICIILOR DIN CADRUL FESTIVALULUI ORICĂRUI PARTICIPANT CU UN BILET VALID. DATELE DE DESFĂŞURARE ALE FESTIVALULUI POT FI MODIFICATE UNILATERAL DE ORGANIZATOR ÎN CAZ DE FORŢĂ MAJORĂ SAU CAZ FORTUIT. DATELE FESTIVALULUI NU VOR FI SCHIMBATE ÎN CAZUL UNOR CONDIŢII METEOROLOGICE MINORE (PLOI, ZILE ÎNNORATE, ETC.).

ORGANIZATORUL ÎŞI REZERVĂ DREPTUL DE A MODIFICA ORELE PROGRAMULUI MUZICAL. PARTICIPANTUL NU ARE DREPTUL DE A CERE DESPĂGUBIRI ÎN CAZUL ACESTOR MODIFICĂRI.

ORGANIZATORUL EXCLUDE ASUMAREA RESPONSABILITATEA PENTRU STRICĂCIUNI PETRECUTE PE TERITORIUL FESTIVALUUI CARE NU AU FOST CAUZA A UNEI ORGANIZĂRI DEFECTUOASE SAU NEGLIJĂRI.

DUPĂ CE PARTICIPANTUL A PRIMIT BRĂŢARA, ORGANIZATORUL NU MAI ESTE RESPONSABIL PENTRU INTEGRITATEA ACESTEIA. PARTICIPANTUL NU ARE DREPTUL DE A CERE DESPĂGUBIRI DATORITĂ PIERDERII SAU DISTRUGERII BRĂŢĂRII.

ORGANIZATORUL NU ESTE RESPONSABIL PENTRU ACŢIUNI CE SE PETREC ÎN AFARA ZONEI FESTIVALULUI.

 

SANCŢIUNI

ORGANIZATORUL ARE DREPTUL, CU EFECT IMEDIAT, DE A INTERZICE ACCESUL UNUI PARTICIPANT ÎN INCINTA FESTIVALULUI TOTAL SAU PARŢIAL, SAU DE A INVITA PARTICIPANTUL SĂ PARASEASCĂ INCINTA FESTIVALULUI, ÎN CAZUL ÎNCĂLCĂRII REGULAMENTULUI PREZENT SAU A UNEI LEGI ÎN VIGOARE DIN ROMÂNIA.

PARTICIPANŢII CARE INTRĂ ÎN ZONA DE CAMPING FĂRĂ A AVEA ACCES ÎN CAMPING SUNT OBLIGAŢI SĂ PLĂTEASCĂ BILETUL DE ACCES ÎN CAMPING. ÎN CAZ CONTRAR ORGANIZATORUL POATE RIDICA DREPTUL PARTICIPANTULUI DE A PARTICIPA LA EVENIMENT. ÎN ACEST CAZ PARTICIPANTUL NU ARE DREPTUL DE A CERE DESPĂGUBIRI DE LA ORGANIZATOR.

ORGANIZATORUL VA REDIRECŢIONA CAZURILE DE BILETE FALSE CĂTRE ORGANELE PENALE, PENTRU ÎNCEPEREA CERCETARII.

 

CAZ MAJOR

ÎN CAZ DE RĂZBOI, REVOLTĂ, ATAC TERRORIST, DEMONSTRAŢII, EMBARGO ECONOMIC, ACCIDENT, INCENDIU, DEZASTRU NATURAL, CUTREMUR, INUNDAŢIE, SCURTCIRCUIT MAJOR, EPIDEMII, REZOLUŢII OFICIALE SAU ALTE CAZURI CE NU POT PREVĂZUTE SAU NU POT FI CONTROLATE DE ORGANIZATOR SAU DE PARTICIPANT, NICIUNA DINTRE PĂRŢI NU ESTE OBLIGATĂ SĂ RESPECTE OBLIGAŢIILE DIN PREZENTUL REGULAMENT. ORGANIZATORUL NU ESTE OBLIGAT SĂ RESTITUIE PREȚUL BILETELOR ÎNTR-UNA DIN CAZURILE SUS-MENȚIONATE.

 

CU OCAZIA ACHIZIȚIONĂRII BILETULUI PARTICIPANTUL ACCEPTĂ REGULAMENTUL DE MAI SUS.

ORGANIZATORII ÎȘI REZERVĂ DREPTUL DE MODIFICAREA PROGRAMULUI.